Monday, October 1, 2012

short leave.

Hari Sabtu merupakan hari bekerja. Ku sangkakan bekerja hanya sampai pkul 2, namun sangkaan ku meleset sama sekali bila awl2 lagi masuk meeting pengetua dah bgtau akan habis pling lewat pukul 1.30 ptg. GOSH!!! tapi of kos la mesti lebih dari tu kan. Bila dah masing2 di beri peluang bercakap, semua pon nk bercakap panjang lebar. haish.......................................

Walaupun balik lmbt, aku gagahkan diri juga memandu pulang ke kampung. Even just for one day. ok. repeat. ONE DAY ONLY!! Rindu mak aku. ayah aku. dan adik aku yg gemok sihat tu. Best gilaaaaaaaaaa balik kampung. Yang paling bestnya Mak aku la...macam2 nk bercerita. Sampaikan dah baring nak tdo pon masih nk bercerita. Ayah aku siap tegur lagi suh sambung esk je, tapi mak aku ckp..dah ank balik jarang2 time ni je la nk bercerita panjang pon...tak best nk ckp on phone...hehe...no worries mummy ku..next week akak balik lagi..hehe..syoknya dok dekat. walaupun belanja agak banyak bila balik kg...tapi aku redha je..demi kebahagiaan mak ayah aku...sekrg je la mampu bt..nnt tak tau lagi if da jodoh, nk kawen ngn sapa nk dok mana kan..dpt dok dekat untunglaaaa...kalau jauh, redha je la...=(

Aku nk cerita apa lagi tah. Owh. mestilah bab makan. Tadi tgh hari mak n ayh aku yg masak, aku tlg sket2 je sbb mak mcm smgt je masak so aku tlg tgk je la...hehe...penuh meja jugak la makan tadi..ajak tok aku skali...bru 3 org ank berkumpul, sebab lain org lain makanan kegemarannya, sbb tu jadi banyak sgt makanan...hehe...wan aku ckp, yang paling makan byk mesti la mak n ayah bila anak2 balik sbbnya semua pun makanan yg direquest oleh anak2 tu diorng makan..hehe...then ayh sambung plak, yang paling teruknya mak la..sebab semua pun request nk mak masak..hehehe.
betul gak kan. xpe la..ank2 tlg gak sket2...sket je la..=)))

So sekarang aku mengantuk dah. Esok sekolah plak. Student dah exam n OMG soalan xsiap lagi. ada lagi satu paper tak buat pon lagi. Tak nak bertangguh lagi, esok jugak aku siapkan. Then aku nk bekerja lebih masa untuk dapatkan lebih duit. oyeah! Planning for future. *senyum sampai telinga*

Idea, please come to momma.....I really need you. Before October ends. It suppose to be before October, but well it just begin. Run Syaza run...move quickly plz....very quick..tapi biarlah berkualiti hasilnya. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...