Wednesday, October 17, 2012

muka burn

Seharian berada di padang. Walaupun berteduh di bawah pokok, tapi disebabkan asap-asap yang digunakan untuk memasak tu telah membakar muka aku yang comel ni, maka berbelang la jugak. Sobsob. Langsung aku tak terfikir pasal menda ni, so no make up for today, langsung xdak prevention. Of coz la xleh pikir, terbangun lewat arini. Smlm seronok dok blajar pasal phone baru. Hehe. Pastu mau tak kelam kabut pagi ni. Hadoi la kan.....

membantu.

bukan aku yang besar ye. budak tu yg sgt kecik. =)
Seronok tgk macam-macam cara student tu nk memasak. whole picture nanti akan diupload. Aku upload gambar masakan yang paling cantik hiasan...kot...kat sini. Tapi di page ni aku nk upload muka buruk aku yang dah kena asap...sobsob.

Langsung la tak terpikir...bila dah balik baru perasan, teruk nya la bau asap dah aku..bru teringat apa jadi ngn muka aku. huhu..terus aku bergegas pulang ke rumah untuk mengemaskini muka comot aku. Mandi siap kali ni. Melekit beb dok membantu mereka masak. Ahaks.

Sekarang mengupdate blog. Rasanya nk buat blog sekolahku tercinta. Tapi kena bt email lain la plak. Malehnya den raso...so mungkin esok. Ahaks. Kerja bertangguh itu hobi. Jangan komen. Doakan aku berubah je. Hehehe...

Sambil updat blog sambil dok menyanyi konon2 suara sedap. Padahal sengau sampai anjing sebelah rumah pon jerit-jerit ckp jangan nyanyi...Dia pon sakit telinga nak dengar. Mana taknya, dah tak sihat pon masih nk nyanyi....tapi kalau sihat pon adakah suara aku sedap? kuikuikui...
btw, Demam n Selsema aku dah ok. Tinggal batuk je. Tapi aku ada selsema ke? demam ek? ke batuk je? ntah la...rasa-rasa ada kot demam sikit-sikit aritu. Tapi malas nk melayan.

Woo....banyak plak aku tulis...syok sgt kot...semua hajat aku dah tercapai. Short term list la...tunggu long term list lambat lagi la nk tercapai..dah namanya pon long term list. Tunggu la dulu naaa....chek nk berehat sat..sakit orat dah ni...chow chin cau...

1 comment:

Arrien::@man!:: said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...