Thursday, October 4, 2012

tugas

Semakin dekat tarikh cuti akhir tahun semakin mendatang kerja baru yang perlu diselesaikan. Sementara pelajar sedang menghadapi peperiksaan akhir tahun, guru-guru bukan duduk goyang kaki bergosip aje tau...banyak juga kerja perlu diselesaikan. Al maklumlah. dah nk tutup akaun kan.
Belum lagi dapat kertas exam yang dah dijawab macam2 jawapan yang paling munasabah tu kan...ada satu lagi kerja yang perlu aku selesaikan.

Kerja Kursus Prinsip Perakaunan. Fuhh!! Bukan senang nk menanda kerja kursus ni. Untung la kalau student bt betul semua. Memang mudah. Tapi susah jugak, still perlu check one by one. Hari tu aku cakap pening dok betulkan kesilapan kan, so ini pon lebih kurang sama je kepeningan yang bakal aku alami.

kerja baru


Namun...wah...ada namun namun bagai kan...Namun demikian, buat masa sekarang ni, baru empat orang sahaja yang menghantar tugasan yang diberikan. EMPAT daripada DUA PULUH LIMA pelajar. Ye 25orang.

Aku baru abes menanda satu folio hari ni. So mungkin aku perlu sediakan 25 hari bertenang untuk menanda projek diorng semua ni. *sigh* Tapi aku suka sebab ini adalah Prinsip Perakaunan. Kalau la English ada semua ni, aku sanggup upah orang buatkan untuk aku. Bleh mati kering otak aku nak bt. hohok.



teman
So, ucaplah selamat kepada aku untuk menanda semuanya.

2 comments:

ziha said...

selamat cik syaza! hehehe

shezz said...

tengkiu puan ziha.=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...