Saturday, October 20, 2012

marah

saya bukan orang yang suka marah. Tapi kadang-kadang bila kesabaran aku diuji, iman aku tidak kuat untuk terus bertahan. Maka aku marah. Dan malang sekali pada yang kena marah. Sebab mmg teruk kalau kena marah dengan aku. Aku sakit hati sekali, sampai mati aku ingat. Yes. Sampai Mati!!! Bukan bererti aku sempurna sehingga tak pernah membuatkan orang lain marah pada aku. Tapi aku juga tak sempurna untuk memaafkan semua maaf yang orang mintak dari aku. Biar pun ikhlas. itu aku tak dapat nak pastikan. Tapi beri aku masa. Sehari, sebulan, atau setahun atau bertahun2..itu aku tak pasti. Depends on how life can really change me to a better person.
Aku cuba untuk bertahan, terima diri dibuli. Tapi aku bukan bodoh untuk terima setiap penipuan yang aku tak tahu kenapa perlu ada. Oh d**m. Aku semakin kejam kah?

I feel bad. but I really cant do it. fullstop.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...