Sunday, October 21, 2012

let me give your heart a break.


Hari tu tengah drive tiba-tiba dengar lagu ni. Disebabkan lagu English, maka aku xdengar sgt btol2 lirik dia. Just know the song je. Tajuk pon tak tau time tu. Tapi if Malay song pon aku still xdpt tangkap what the lyrics are..dgn ad-lips semua..owh..kadang-kadang tak paham dengan apa yang ingin disampaikan. Bila dengar betul-betul kat radio tanpa buat apa-apa kerja baru la aku boleh. Susahnya kan. Aku yang lembab kot. Hahaha..tapi kalau lagu macam Najwa Latif tu senang la nk paham. simple and jelas sebutannya. Kosong..kosong..kosong..*currently played on radio*

Syok la plak aku membebel..lagu apa yang aku syok sgt tu. Tajuk dia, give your heart a break.by Glee ataupun Demi Lovato. Sama ja. xde ubah pape pon. Glee nyanyi berduet, Demi nyanyi sorang. tu je yang beza. hehe.

Kenapa aku suka lagu ni. Sebabnya, lirik dia menarik. First time dengar aku dah dapat tangkap lirik ni.

Don't wanna break your heart
Wanna give your heart a break

Huhu. Beza letak word 'break' tu menjadikan maksudnya berbeza. Kan. How beautiful the language, right? *tapi aku mmg xsuka belajar language. Bosan*

Nak dengar lagu ni sila pergi ke sini. Demi Lovato official version. =)

Lelaki tu hensem. Owh cair. Demi pon cantik. So jangan berangan syaza.

Huhu. Since semalam aku dengar lagu ni ja. tak buka dah radio Hotfm ka Erafm ka. Semua tutup. Ulang-ulang lagu ni sbb the song it self pon sedap. Lyrics pon best.

Jom Layannnn...~






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...