Friday, October 12, 2012

bukan berdendam

Lets play the game. You started it, and I will finish it, in a really good way. Real Good Dear!
Bukan berdendam, cuma tak nak aku terus dipersalahkan bila aku dah mencuba cari jalan keluar dari masalah yang ada.
Mungkin selama ini aku berdiam diri, tapi tak bermakna aku boleh dipijak sesuka hati.
Mungkin aku memang lembut hati, tapi malang sekali, bukan selamanya lemah lembut.
Ada masanya aku keras, dan sekeras aku jangan terkejut.
Bila aku berlembut, sesuka hati kau permainkan aku, kau pijak kepala aku.
Aku juga punya tahap kesabaran. Aku juga punya ego.
Jangan mencabar, kerna kau tak tau apa aku mampu lakukan.
Bila aku mula bersuara, tahu lah kau langit itu tinggi rendahnya.
Be careful.
My smile just to calm me down. Don't take it away from me, or u will be burnt down.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...