Sunday, April 18, 2010

Maafkan Aku!!

dulu...ada sorang kawan terbaik aku pernah bagi quotation nih:

FIND a guy who calls you BEAUTIFUL, instead of HOT.
Who calls you back when you hang up on him.
Wait for the boy who KISSES your forehead.
Who wants to show you off to the WORLD when you are in sweats.
Who holds your HAND in front of his friends.
Who thinks you are just as PRETTY without makeup on.
One who is constantly reminding you of how much he CARES, and LOVES being with you, and how he's the LUCKIEST guy in the world to have you.
The one who turns to his friends and says "THAT'S HER!"

And aku pon dah jumpa seorang insan yang menepati ciri2 nih...
But aku pon xtahu apa jalan yang ALLAH tetapkan untuk aku..
sehinggakan aku terpaksa melepaskan insan tu...
Walau aku xrela..namun aku tetap inginkan perpisahan ini...
Tiada sebab yang pasti...
tapi aku pasti janji ILAHI...
setiap dugaan untuk hambanya..
pasti ada hikmah...
aku yakin ALLAH sygkan aku...

Untuk dia...
Aku ingin ungkapkan sesuatu...
Kau adalah insan yang terbaik pernah ku kenali...
kasihmu paling aku inginkan..
sayangmu menenangkan jiwaku...
Tapi hatiku amat berat untuk menerimamu....
ku tahu kau bersedih..
kerna aku juga begitu...
aku relakan kau pergi..
Carilah bahagiamu di sana...
kerna bahagiamu amat bermakna buat diriku...

ikhlas dari your lovely star,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...