Wednesday, June 15, 2011

drama best di Malaysia.

fuhh!!
baru habis tgk fuhh!! kt tv3..
owh awal ashaari yg semakin taf..i loike~
terubat rinduku..haha.
bengong.. dia xkenal pon kau..sibuk melayan scha tuh..
aiyok..

hmm..
malam nih aku tgk tv dr kul 9 lebih2 smpai kul 12 td..igt nk smbung tgk cinta melody on air skrg ulangan yg ptg tadi..tapi macam malas la plak. sbb cite indon lembab sgt..tensen je tgk.
best melayan cite melayu lagi.. contohnya..
nora elena tuh..walaupun aku xtgk dr start dia..tapi aku bleh folow la jugak smbil2 dok dgr org2 bercerita pasal cite tuh..best wooh...skrg dah nk abes..sedih la plak..bila dia dah tau org yg rogol dia tuh is her husband. walaupun husband dia yg selamatkan dia time tunang dia tgglkan dia bila nk kawen tu. still dia marah sbb mesti dia pikir sbb pa yg husband dia buat tuh la tunang dia buat camtuh.
episod arinih plak dok crita pasal kawan dia yg kena pukul ngn husband dia merangkap kawan seth tuh. overall episod hari ni macam nk menunjukkan kat penonton yang berkaitan bahawa kes penderaan nih ada tempat untuk mengadu dan sangat diambil berat oleh pihak berkuasa. so sesapa yang terasa didera oleh suami sendiri tuh jangan takut2 untuk menegakkan hak sebagai seorang wanita yang memerlukan perlindungan dari lelaki xde hati perut tuh. jangan mudah mengalah!
wahh!!
emosional plak aku..
mestila kan..aku pon wanita apa.
kena blajar seni mempertahankan diri nih.
xnk kena pukul.
ko pukul aku, aku pukul ko balik.
haha..cakap macam berani gilos!
btw.
aku igt nk ulang tgk crita nih kat website tv3..tu pon kalo aku punya berukbeng ni ok la kan..sebab crita nih best mcm adamaya dulu.
tapi mmg dari dulu aku suka slot akasia nih.. semua crita dia menarik..n sesuai plak timing tuh..mostly org dah smpai umah dah dr tmpt keja..cuma xbest sbb kaco time smyg magrib..hmmm...kena betulkan lagi nih..

pelakon yang comel dan hensem..cair aku~


satu lagi cite yg aku suka is annisa slot samarinda..tu pon best..tambah plak ngn pelakon yang superb macam farahdiya bila blakon watak jahat..rozita che wan yang hot gitu...
walaupun hero dia so-so ja...tpi jalan crita dia quite good buat aku nk tgk tiap ari...even bru episod 7 malam nih..tpi plot crita sgt best...n cepat la..every day ada story...so kalo miss sehari akn terasa lost sket la..one of my faveret slot jugak..dulu kat nz penah aku email tv3 suh letak slot samarinda nih kat website sbb aku dok balik msia tgk tpi xleh continue tgk bila aku kt nz..frust jugak sbb crita dia best2 sume walaupun just 30minit kan..tak tolak iklan lagi la..dan aku happy sbb diorng terima cadangan aku tuh..xlama lepas tuh trus ada kt website tv3..hehe..
gud job tv3..i love u!

mantap!

crita melayu lagi best la bagi aku berbanding crita indon..kalo crita indon ko miss sebulan pon cam xmiss langsung...xde efek pon setakat tak tgk sehari..tmbh cite indon slot tgh hari kul 2.30 tuh...kalo xdisebabkan aku xde keje lain nk buat konfem aku xtgk...tuh pon aku tgk gitu2 je...
yang cite cinta melody plak aku tgk sbb melody tuh cun...kalo tak malas jugak aku nk tgk..
crita melayu xmeleret dgn plot2 yang xpenting n lembab..everything ada flow yang baik dan plot crita yang best..

tak dapat dinafikan lagi kecomelan melody ni!

tapi sorry ye peminat sinetron! aku lagi sokong crita melayu! haha..

banyak plak aku bercerita..
saja ja..
dah tgk crita ja keja aku cuti2 nih..
tu yang seronok nk bercerita plak kan..
hehe..
tapi next week dah masuk maktab balik dah.
ntah bleh tgk ke tak dah kan..
huhu..
aku pon xtaw la.
harap2 ada harapan lagi aku nk tgk crita2 nih..
tapi xpa.
nora elena dah abes this week.
next week crita baru plak.
fasha sandha ngn iqram.
fasha best gak la dia blakon by ignoring her gossip k.
iqram hensem la~!
awww~*mode gedix*
ok..jgn komen.
itu kebiasaan wanita single.
haha. cuci mata sket~
ok.back off!
nk melawat blog org plak.
chow cincau!
<3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...