Monday, September 17, 2012

counting days.

Assalamualaikum.
lagi 26 hari akan tiba tarikh yang buat aku tersenyum riang.
Haha.
Ada plan baik punya.
Harap2 duit tak sangkut lagi dah time tu.
Aku akan pastikan hari tu akan jadi suatu hari yang amat bermakna dalam hidup aku.
=)
Aim utama aku pasti aku akan laksanakan sebelum sampai tarikh tu.
lebih kurang 2 minggu la sebelum tarikh tu, aku perlu mulakan misi aku.

Ok. habis cerita pasal misi terdekat aku.
So jom tgk apa plan seterusnya.
Seterusnya, aku nk kena saving duit untuk pergi kenduri kawen sahabat2 aku.
Takkan nk pegi tgn kosong kan.
sebelum tiba hari pernikahan mereka.
aku kena p merantau ke Langkawi dulu
cari hadiah!!
heheh...
syoknya shopping.
So kena start saving dr sekarang lerrr...
sapa nk pegi langkawi dgn aku??
angkat tgn cepat!!

Hmmm...
lepas dah abes semua kenduri aku pegi, 
Apa plan seterusnya.
Plan untuk diri sendiri la plak.
Cukup la berfoya-foya setahun ni.
mulai tahun depan, nk kena saving untuk masa depan.
Nak siapkan diri mental dan fizikal.

Plan masih macam plan asal.
Cuma Allah sebaik-baik perancang.
Kita merancang, Allah juga merancang.
Andai jadi seperti yang dirancangkan, Alhamdulillah.
Andai tak seperti yang diharapkan, Syukur juga..
kerana sentiasa dibantu Allah untuk menjadi yang terbaik, di jalanNya yang terbaik.
=)

p/s: jom laksanakan semua impian kita kerana ALLAH =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...