Saturday, February 19, 2011

weeeeeeeeeeeeeeeeekenD!

weeeeeeeeeeeee...end of week...sudah hari sabtu...
hoyeah!!!
indahnya dunia bila dapat cuti....seronoknya hati ni...
disebabkan aku jauh di selatan....xleh la nk balik umah...tapi xpa...adik aku pon xbalik...ada program pa tah kat maktab dia...
mak ngn shamin pon p skolah...so umah kosong jugakk...
ayah p men boling..ada program ngn jabatan dia...hehe...
but i miss the moment we spent together...
walaupun mak hari2 bising...
tapi tetap rindu...
hari sabtu lepak sesama..
owh...xmau crita...sedih sobsob...

minum dan mkn dulu smentara tggu kak cik ambek di jusco tebrau

tuk xmo rasa kesunyian...aku balik umah kazen aku..aka kak cik aku...walaupun dia keja arinih..
tapi aku dtg jugak..sbb pa..sbb aku takut nk tdo sorang kt bilik..rumate aku balik umah kak dia jugak...fiqs pon balik KL...huk3...
lagipon aku nk basuh cadar ngn selimut...arituh lepas berlari 2.4km..aku dengan seronoknya landing atas katil xsempat nk mandi...so rasa cam xbest plak nk tdo kalo xbasuh cadar...kebetulan dah weekend...aku pon menumpang la dtg basuh cadar ngn slimut kt sni...
hehe...ada mesin basuh...xyah la aku nk menyakitkan tgn aku dok perah cadar tuh...bleh terseliuh tgn aku...sbb slalu dah nk jadi cm tuh...semangat sgt perah bju...
seb bek xputus sendi tgn aku...so...smlm aku smpai sni...
slimut ngn cadar pon dah basuh..ngah sidai bgi kering...
ada jugak bju yg aku pkai smlm...dah alang2 nk basuh...bek bsuh suma...haha...

si budak kecik yg bt aku tersenyum :)

weekend yg lepak2...
ptg nih nk tgk hindustan...tv kat blok aku xdak...sedih kan...apa pon xdak blok aku tuh...water heater pon xdak..nk minum milo pon susah...nk minum air kosong pon kena beli mineral water...hurmmm....perlu byk bersabar dok sni...duit xdpt lagi..tpi kuar mcm air...
wuwuwu...

TAPI!!!!
keja byk gilok....dah la malas nk bt nih...nk tdo je aku rasa...smbil lepak2 tgk hindustan...pergh...kalau la bleh bt camtuh kan...
*sigh*
apa2 pon..kena bt keja...mari2 kawan2 kita bt keja sekolah~~~~~
chiao~!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...