Friday, September 3, 2010

salam...
hari ni dah masuk hari Sabtu..maka lagi 2 hari bakal berakhirnya cuti Spring aku...maka dengan itu juga bermula la kembali masa2 yang tiada masa aku nanti...first week buka skolah dah da smpai 2 tests..seb baik la lab tunda..kalo tak mau pening kpla aku...tp perlu pening kepala jugak pikir pasal testS yang bakal menjelma...nk raya pon rasa xsampai hati...dan masalah paling besar skrg..aku ngah pressure plus stress..sbb byk sgt benda yg xterurus...and aku pening memikirkan cmana nk buat....huhuh...dah la aku nih rajin terlampau...adoiyai~
cuti ni mmg aku cuti abes- abesan la...keja makan tido ja...esaimen aku buat la..tggl yg aku xeti ja lagik...at least kn..xdak la aku sok nk start skolah bru nk kedek2 buat...tp aku still xpuas hati sbb part yg aku xeti tuh aku xtaw nk korek mna nk buat...huhu...dah la da test xabes stdy lagi...ahhhh~!
aku kononnye nk tdo..td...nk bt esaimen xeti..nk stdy aku rasa cm tensen je...so aku menghabiskan masa aku ngn melalak je la...huk3...then dah puas melalak..aku nktdo..tp mmg konfem la aku xleh tdo....selagi aku xsiap keja aku penah plak aku sesedap mentega kacang je tido kan...maka dengan itu berjagala aku smpai sekarang...tggu sahur lagi bberapa minit...hurmm...
sabar je la...xlama dah nk abes...aku pon xtaw pa nk jadi...hope aku bleh belajar btol2 n score for tests n final nnt...then grad..kalo balik pon xpe..kalo dpt smbung pon best jugak...yg penting testS yang menimbun nih dulu...
semangat belajar...datanglaaaa~~
*sigh*
~LOVE is a little HAPPINESS, with a few SACRIFICES, and it gives a lot of PAIN~
FALL in LOVE with ALLAH and you will get the BEST of ALL

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...