Tuesday, March 9, 2010

tasik melati~~

hari nih aku sgt merindui Tasik Melati..huhu..xtaw kenapa...
Tasik Melati tuh kt Perlis terchenta bg sesapa yang xpenah dgr..hehe...

bukan ada apa yang best pon..
bg org lain la..
tp bg aku..i loike~~bak kata org melayu nk ckp mat saleh kn..hihi
sebab da sesuatu yang menarik kt situ...
bg aku la...

aku yang suka air ..mna2 tempat yang ada air aku suka..
kecuali toilet..
hahaha..

air kt tasik melati kaler hijau..
tasik dia luas...
ada org kata ada naga dlm tasik nih..hihi..
haish... mengarut...
tuh la..tgk cta fiksyen byk sgt~!
hihi...

sonok woo lepak kt Tasik Melati smbil lyn blues...bukan lyn blue ek...huhu
sorang2 pon best...
hihi....
tp kalo da org teman lgi best..tmbh plak org tuh special kn..:)

saya rindu Tasik Melati dan kenangan bersamanya~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...