Thursday, March 18, 2010

::perubahan::

salam...
dah beberapa hari xupdate blog...
wahhh~!!
perlu ke update setiap hari...
hahaha....ikut la kan...kalo da cita best update la kan...
blog aku pon...haish~

xdak pa yang best sgt pon...
just aku rasa sesuatu perubahan kt diri aku nih...
perubahan cmna tuh? positive of coz..think so~
tp apa...
makin kurus??...oh no~!! not yet~
makin rajin??...bukan jugak...same as before...

perubahan hati...hurmmm..btol..perubahan hati...
kalau dulu...aku penah berdendam ngn orang...
bukan berniat..tp..hati kan...
bukan leh paksa2...
out of control...
aku yang xeti control kot~:)
skrg aku rasa aku dah lupakan semua perkara yang bt aku saket dulu tuh...
aku dah boleh mulakan hidup baru...
yang lebih baik....
tanpa kenangan silam yang menakutkan aku...
tanpa perasaan yang negative kt sesiapa pon...
mungkin masih ada sket2..
yela...aku pon manusia biasa...
hati xpernah puas...
cuma aku mampu bertenang...
dan jauhkan diri dari pikir pasal sumer tuh...

skrg jugak...
aku lagi senang bersendirian...
bukan nk menjauhkan diri...
cuma aku takut menyakitkan hati org lain...
seperti dulu...
aku xnk banana fruit two times...crdt to ADNAN SEMPIT..hehe...

Aku cuma ingin kan yang terbaik untuk diri aku...awk..kamu..dan dia..
aku harapkan keindahan duniawi yang ALLAH bagi nih dapat sama2 kita nikmati...
dapat sama2 kita hargai...
segala yang ada bukan sentiasa bersama kita...

kalau dulu kita xpernah ada...skrg ia dah jadi hak milik kita...
kalau masih belum pernah dpt apa yang diimpikan...
mungkin itu belum rezeki kita...

all the best to all...
tests dah dekat..jom stdy~!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...