Friday, March 5, 2010

end of first week of first sem~

adeh~!!
dah dekat 2 minggu aku kt NZ nih...n klas pon dah selesai seminggu...

INDAHNYA minggu pertama:
~ kelas sket ja...pling byk 3 jam sehari
~ lab pon xstart lagi...fuh~!! rilex sket...
~ aku berjaya bgn pgi...sbb summer..pgi2 dah panas mencucuk2 muka aku...hehe
~ seminggu dah aku menjalankan kehidupan sihat..alhamdulillah~!!

TAPI....

+ aku masih xde mood nk belajar la...
+ aku jugak masih malas nk study mcm dulu...
+ dan aku juga byk menghabiskan duit tuk seminggu dua nih...hoho!!

wutever it is..aku rasa gembira tahun nih...kadang2 terasa gak sunyi...
tp aku bahagia mcm nih...
i have my OWN LIFE~! i loike~~!

just pray for a future success~

p/s: esok nk g PALMY..jumpa my abg bg barang yang mama dia kasik n main netball..i like~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...