Monday, March 29, 2010

apa boleh buat? or apa perlu buat~?

oh-hoo...
dis week is the buziest week ever in my life~~! haha...ye la kot...
bukan sebab ape pon...
cuma nya...aku punya test smpai 2 hari berturut2..
all lagi menyakitkan both PHYSICS yang sangat menarik hati dan minda aku nih...
bertambah la pulak ngn esaimen differential equation...due the same date ngn second test aku..
huhu..bila aku perlu buat esaimen tuh...?
satu esaimen aku dah antar td...tuh pon aku bt setakat yang aku mampu je...
mengharapkan bantuan teman2 sejati ku yang sama2 sesak nafas skrg nih...
thanks dear frenz ~~~!!
so..n so...
aku demam la pulak tyme2 cmnih kan...
adei~!!
jrang2 skali aku saket...tp mengapa sekarang..
dah la tuh..kpla aku nih saket berdenyut2 kalo tgk buku..
baru je tgk..blom aku buka n baca lagik..
haish~!!
tapi aku gagahkan jugak la stdy..
ye la...kalo xstdy mampoih aku nk jwb pa nnt...
mlm nih ngn sok ja tyme aku da tuk stdy...
n ada 2 tests...lusa n khamis..
too bad lusa lepas test da lab..
balik lab mmg aku konfem otak blurr dah~!
so tuk test ari khamis tuh aku xtaw la pa yang bakal berlaku...
n esaimen...aku pon xtaw bila aku nk bt...
kang aku xantar trus bru taw~
tp xleh gak...
mak dah pesan..esaimen jgn xantar...
huhuhu...mak pesan byk sgt la...akak xlarat nk bt...:(
skrg nih aku konpius..nk stdy pe dulu..or perlu kah aku bt esaimen dulu...
urghh~!!!
bleh gila aku kalo tiap2 minggu aku cmnih..

p/s: aku terpaksa buka lagu smbil ngadap buku tuk kurangkan stress...kalo x mmg kpla aku akan saket mcm nk pecah...ok la masuk sket2 ilmu tuh...dr xstdy lngsung xmsuk...
p/ss: jgn smpai aku pon kna pkai helmet cm kay dah la...prevention ilmu dr kuar~!!

pen off~!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...