Wednesday, August 6, 2014

B.A.D

Assalamualaikum.
Siapa sangka aku kembali lagi padahal semalam ak baru ja post kan. Haha..abes xde keja sangat ke hoii…
Ada ja keja menimbun sebenarnya tapi kemalasan melanda diri sebab hujan turun renyai-renyai terasa  membuai-buai ja perasaan ni…perasaan ingin kembali ke pangkuan bantal dan katil.. huhu..

Sayu. Sedih. Mudah sangat air mata ni menitik skrg. Eyh. Padahal aku mmg cenggini pon.. skit2 nk nanges..tapi kali ni bertambah-tambah kesayuan di hati. Bukan sebab apa bukan jugak salah siapa. benda ni xde kaitan dengan sesapa kecuali diri aku sendiri. Lepas ckp ngn husband pon aku bleh nanges..bukan sebab gaduh..tapi sekadar perasaan rindu yang tak terbendung..tak tau nk ckp kt sapa n cmna..ak luahkan dengan nanges je la..huhu.. terasa indah bila bersama sepanjang cuti..so bila dah start kerja ni semua bnda rasa xkena… masuk kelas kerana sebuah tanggungjawab yang perlu dilaksanakan..mengharap baby pon mendapat berkat dari ilmu yang dicurahkan..huhu

Sedih memang sedih..lagi 6 minggu aku kerja then aku akan start cuti bersalin..seminggu awal tu husband ak ada la kt umah dah start cuti sekolah kan..tapi pastu…huhu..sian ak sendiri ja kt umah uruskan diri sendiri..mak ayah aku xdak p haji… harap sgt segala kesusahan aku skrg btkn ank aku jadi taf…dijauhkan dari penyakit…dan segala macam bnda len yang memudaratkan…

Hmmmm… entah la..xtaw nk ckp cmana lagi dah.. kadang-kadang aku rasa sedih and i feel very bad sebab terasa mcm menyusahkan husband aku ja sepanjang aku prgnant ni…tah la..aku pon pening.. mood tah kemana.. serabut.. nk lena la cmni. k bai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...