Monday, July 23, 2012

ramadhan....=)

alhamdulillah masih diberi nafas untuk bertemu Ramadhan tahun ni.
first day puasa di rumah...
2nd day pn nk buka kat umah jugak...
so lepas buka bru blik tepeng,,
selepas makan sambal ikan yg super pedas..
beli cili kering kat tesco..
dah tulis terang jelas dan nyata kt depan tu..
super hot dried chillies..
tapi memang tak sangka sgt pedas..
smpai air je yg penuh perut..
asyek minum air je..
bibir dah jadi mcm pakai lipstick je time mkn tu...
smpai ke ank tekak terasa pedasnya...
dalam dok sibuk2 menghilangkn pedas..
tiba2 adik aku buat iklan listerine plak..
punya la pedas..
sampai dia berkumur dgn air kt meja makan tuh.*xsenonoh*
tiba2 je ayh aku gelak.
mungkin teringat iklan tu.
terus kitrng semua hampir tersembur.
adey..
dah la pedas..
tersedak lagi.
perit tekak aku..
adey...
dah abes mkn semua..
aku bw balik burger hasil air tangan adik aku yg form 3 tuh.
sedap!

burger air tgn adik aku..

bt mkn sahur.
tapi aku melantak b4 tido lagi..
xde selera nk mkn time sahur..
hehe..

ari ni ari ketiga berpuasa..
kt tepeng berbuka ramai2 dengan lauk dari bazar je..
sedap jugak!
byk lagi pilihan kt bazar tuh.
rasanya malas nk masak..
hahaha...
tiap ari rasa satu makanan.
satu je tau.
xnk membazir..
hehe...
so tadi aku berjaya beli agar2 telur yg amat digemari..
tapi lupa nk hidangkan kt kawan2 aku...
aku letak dlm peti nk bg sejuk..
so aku jela melantak sorang...haha..


agar-agar telur
so selamat menyambut ramadhan. love u!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...