Thursday, July 5, 2012

nifsu syaaban

hari ni aku berjaya berpuasa sempena nifsu syaaban.
berlatih untuk bekerja keras dan berpuasa untuk Ramadhan yang nk datang tak lama lagi.
Letih.
sungguh letih.
bila kelas penuh,
tgh hari ada meeting lagi
ptg pon ada kelas
asalnya sampai pukul 6 aku janji dgn budak2.
tapi pukul 5 lebih dah abes.
students pon mcm letih.
sbb ramai yg puasa.
al maklumlah sekolah agama.
ramai yang melaksanakan yang sunat.
=)
ptg tadi balik.
sangat letih.
lepas rendam je ikan tuk masak berbuka.
tertido kejap.
naseb ada kawan kol..
kalo tak mmg lajak dah la.
bgn2 aku siap2 masak nasi n lauk2 tuk berbuka.
alhamdulillah.
sempat aku masak seperti yang dirancang.
ikan pari asam pedas dan sayur mcm toge goreng.
hehe
puas ati dpt makan.
walaupun tak dapat rasa time masak.
tapi aku doa byk2.
so cukup asam garamnya.
paling best sbb guna daun kesum fresh from my tiny little garden.
=)
daun kesum yang ditanam sendiri =)

yummilicious.=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...