Thursday, April 12, 2012

MC


perut sakit memulas-mulas.
malam asyek kena bangun pegi toilet.
erghh..
kenapa tah tiba2 ja.
aku makan ape tah tak kena.
huhu.
maaf.
aku terpaksa MC arini.
bukan sengaja.
kalau demam selsema aku pegi lagi.
sampai ramai yg berjangkit.
tapi ini problem tak leh pegi sekolah.
takut memberi bahaya.
huhu.
sayangnya kelas Fizik dan Sains tak masuk arini.
tapi tak de la syg sgt kelas BI aku xleh masuk.
haha.
harap2 dah makan ubat smpai 4 biji skali ok la perut ni nnt.
gila btoi.

oh ubat!
terasa ubat tersangkut di tekak aku.
wuwuwuwu...
T.T

2 comments:

Chekgu Lynn said...

Angap je ubat tu mcm cekelat...sure leh telan punya....cikgu jugak ke ni?

shezz said...

aah..cikgu gak...kalo cekelat boleh kunyah..huhu..ni pahit..xleh nk kunyah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...