Tuesday, July 12, 2011

tidur tak lena.

Dah hampir sebulan..ke dah sebulan lebih.
tidur aku tak pernah lena. Setiap malam pasti terjaga.
Kalau bukan pukul 1 lebih atau 2, mesti terjaga pukul 4.30 pagi..
Entah kenapa.. bila bangun terasa seperti dah lama tidur, tapi untuk bangun memang tak la..bukan malas. tapi takut untuk bangun sorang-sorang, nak buat apa kan.
dah la aku ni penakut. sobsob.
terpaksa la aku sambung tidur.

Kenapa semua ni terjadi. Bila malam tidur tak lena, esok aku mengantuk di sekolah.
Aku bukan pelajar lagi, aku dah jadi cikgu. Takkan nk jadi macam P Ramlee kot tido dalam kelas.
Aku perlu cari punca masalah ni.
Kalau tak rosak hidup aku.
Semua kerja tak jadi.
Balik sekolah je letih macam g berkebun.
Padahal kelas sikit ja.
Bukan sepanjang hari pon.
Bila malam baru bleh buat kerja.
Itu pon kalau xdak cerita best. Kalau ada cerita best mcm Selasa malam.
Memang xjadi kerja la.

Huhu.
Doakan aku tenang menghadapi sebarang masalah.
Tenang tidur supaya bangun bleh buat keja baik2.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...