Friday, January 7, 2011

minggu pertama 2011-kisah mulut


Dah 6 januari dah...minggu nih aku terperap ja kat umah..balik dr kl arituh mulut aku sakit...luka yang ku anggap biasa akibat terkena minyak panas goreng ikan yg meletup dr kuali rupanya memberi kesan mendalam..lama tol nk sembuh...bukan sebab apa..sbb aku igt luka kecik ja..so aku bt derk je la...lama2 makin truk...
skrg nih baru aku igt nk sapu minyak gamat...tapi dia dah teruk dah pon...luka yg dah kering menyebabkan aku sukar tuk buka mulut..pedih rasenye...aku nak makan pon susah...dah xleh buka mulut...

ptg2 bila ayh aku balik ada ja dia bw crita yg bleh bt aku gelak...homaigod..time tuh jenuh menahan saket la kan...
skrg..bukan aku sorng yg saket..adek aku pon dah berjangkit...aku pon xtaw apa punca dan sebab nya..tapi mulut aku sakit la kesimpulannya...
cepat la sembuh...aku nk masuk maktab dah nih...dah la this week nk g kulim ada kenduri..huhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...