Thursday, January 20, 2011

malas

halohalohalo...
aku ade terpikir tentang sesuatu yang menjadi satu perkara yang penting dlm hidup kita..hidup semua orang...
dan aku masih terpikir byk perkara pasal menda tuh...
kenapa? mengapa? dan macam2 lagi la persoalannya...huhu...
tapi malang skali..aku skrg nih dalam keadaan yang malas untuk menulis dan mengarang...
niat aku untuk menulis sebua cerita pon terabai...
byk je buah fikiran yang melayang2 dlm kepala aku nih..yela...dok umah saje je...xbt pape pon..byk bnda la bleh pikir..
tapi itu la...nk menulis panjang2 malas lagi...xpe2...pikir2 je dulu..nnt kalo rajin aku tulis la...
xlama lagi dah nk g johor for KPLI...itu yg buat aku rasa lagi malas tuh...so aku nk bermalasan sepuasnya di rumah...haha...
ayah aku cuti arinih ngn esok...so best sket dok umah ade org...xde la bosan sgt kn...
ptg nih nk g umah nurul...plus b4 tuh nk kena g fotostat sume borang2 yang patut...sok nk g sahkan...kalo tidak jadi mslh plak nnt...
gmbr je xleh nk ambek lagi...sbb mulut aku masih cedera...kang buruk plak gmbr aku...dah la mmg buruk pon..sobsob...
brg2 sume dah masuk beg..tggl beberapa makanan asasi je blom masuk lagi...
megi dan nescafe...yg le xde pape pon sbb aku bukan nya dok NZ...
kt sane t mkn kt cafe je la...xyah masak2 dah..haha..
makin berkarat la otak aku bab masak2 nih nnt...adey~
abes la aku...xpe2...slow2 la...hik3...
ok3...sebelum aku merepek pnjang2...
bek aku mengundurkan diri dulu...nk kena p mandi manda...
nk kuar...adios~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...