Thursday, February 13, 2014

Perbaiki kehidupan

Assalamualaikum.

Hari ni nk post simple2 je. Sebab nak masuk kelas.. Tetiba teringat pasal benda ni..
Ntah la kenapa.. tapi aku selalu risau aku menyusahkan orang. Bukan sebab apa, mungkin sebab kadang-kadang ak terasa disusahkan orang lain jugak..So, sekarang macam nak cuba hidup sendiri, takut menyusahkan orang dan menyakiti hati orang lain. Kadang-kadang nampak orang tu baik dengan kita tapi bukan semestinya hati dia sentiasa senang dengan kita.

Maaf, ak terlalu sensitif sekarang. Mudah terasa, so I gonna keep calm and stay alone. Biar ak sendiri merasa apa yang aku rasa sekarang, tidak lagi mahu mengadu pada sesiapa.. selagi aku mampu bertahan, akan aku teruskan. Im a big girl kan.

So, off for now. Be strong n masuk kelas. moga xdak lagi penning tgk students ramai2.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...