Thursday, September 19, 2013

risau

assalamualaikum...
im home...haha..
happy sgt smlm sbb astro dah masuk kt umah walaupun hanya pakai tv kotak besar.. walaupun org ckp aku xup-to-date bila xbeli tv flat screen tu..i dont care.. sbb aku mmg nk berjimat.. selagi mampu aku guna aku tetap setia ngn tv tu.. walaupun dah masuk astro ada kdg2 dia bt hal suara lip lap..aku ok ja...hahha..jnji bleh dengar dgn jelas...suka sgt bila ada astro..aku xbosan dah la bila hari ahad...kalo dak mati kering aku dok g jalan2 soping bila ari ahad...hekhekhek

tapi apa yg nk risau plak syaza oi..tajuk bukan main..mcm susah ati..mai intro crita happy plak.. btoi ke idok nye ni...hahaha..
risau nya bila pikir ank2 aku sakit perut plak..ada 3 ekor, sekor ja yg sihat...pastu mkn byk plak..abes mknn yg len dia tlg abeskan...adui la...yg kecik tu jadi makin kecik la jwbnya..cmna tah nk buat..
nk g cari ubt konfem la aku malaih..huhu...aku mintak tlg stdnt aku ja bw balik ubt sbb ayh dia keja kt vet kerajaan tu..hahah...menggunakan students...tpi kalo bapak dia xleh nk bw xpela..terpaksa aku melangkahkn kaki ke vet jugak laa...

doakan ank2 kucing sya sihat...amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...