Wednesday, January 9, 2013

krisis.

Bila aku semangat nak buat kerja, ada yang menghalang. Buat aku down. Baru aku nak bersemangat waja memperbaiki kesalahan aku dulu2...memperbaiki kesilapan aku yang dulu. Tapi kenapa ada ja yang menghalang. Adoi. Frust menonggeng ni! Sedih, bukan hanya untuk diri sendiri, tapi ia juga melibatkan ramai pihak. Sedih, sayu, putus semangat. Namun aku perlu kuat untuk bangkit dan pertahankan apa yang betul. Demi anak bangsa aku. Ya pasti. Aku doa, aku juga harap aku mampu bersuara hak rakyat. hahaha.

So, untuk melarikan diri sekejap dari masalah aku, aku nk promote sket jualan aku yang tak seberapa ni. shawl labuh menutup bahagian dada untuk muslimah bergaya dengan syariat. Jangan biarkan diri terdedah, jom bergaya sambil menutup aurat. Hidup pasti lebih indah. =)








Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku di 0194036553. =) jom soping.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...