Monday, April 18, 2011

tak sama

aku dah besar la..dah dewasa..
bila bercinta xsama lagi mcm dulu..
xperlu lagi bersama selalu..
bagi la masa untuk merindu...
jangan asyek nk berkepit je selalu...

aku dah besar la...dah dewasa...
bila bercinta bukan lagi untuk suka suka..
bila keluar bukan lagi untuk bercanda ria..
banyak lagi perkara yang utama...
bukan lagi asyek bersama...

aku dah besar la...aku dah dewasa...
walaupun xlama aku hidup..
tapi byk perkara aku dah lalui...
pelbagai kerenah aku rasai...
bermacam masalah aku tempuhi...
single penah berdua pon penah...
aku dah lali...xdak masalah hidup sendiri...

bila dah dewasa...
kurang masa bersuka ria..
kau perlu masa sendiri..
aku perlu masa sendiri..
akan aku tunaikan pintamu...
demi kasihku padamu..
semoga pisang tidak berbuah dua kali..

biar kau kata tak sama...
bagi aku ada persamaanya...
mungkin bukan semua..
tapi aku pasti ada salah satunya..

aku takut untuk mengakui..
hati aku telah menyayangi...
kerna takut disakiti lagi..
mengharap pada yang xpasti..
bukan kehendak diri ini..

hanya padamu TUHAN aku berserah...
hanya mampu aku berusaha...
takdirMU penentu segala..
aku redha andai bukan bahagia milikku nanti..
namun sentiasa aku berdoa..
biar ada sebuah senyuman dapat ku ukir nanti..

love : syaza kholim

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...