Sunday, April 10, 2011

kursus asas kepegawaian olahraga IPGKTI




Bermula ari Jumaat malam harituh aku dipaksa untuk join kursus seperti yang dinyatakan di atas...haha..skema.
bukan apa.sbb kursus ni skema jugak.dah la bosan. awl2 aku sangkakan pelajaran dalam kursus ini digunakan di sekolah memandangkan kami ni bakal guru. namun begitu, aku hampa bila ada soalan yang berkaitan dengan sekolah tidak mendapat jawapan yang sewajarnya.
kerana apa?
kerana kursus ini untuk menduduki peperiksaan KOAM untuk dapatkan sijil pegawai olahraga.
bukan peringkat sekolah ya.
peringkat daerah atau negeri mungkin.
sebab ini basic untuk jadi pegawai OLIMPIK. atau sukan ANTARABANGSA yang setaraf.
fuhh..trus aku xdak mood.maka aku pon menaip la.sekarang dah ari AHAD pon.so smlm ape tah yang aku blajar. bleh x aku xnk ambek pon exam tu. cam buang masa je. aku dah la xminat bersukan ni. jadi pegawai lagi la aku xminat. habes gelap la ai nnt. haha.
aku hanya membuang masa seharian semalam baca magazine yang aku baru beli. xmen fb sgt pon smlm kot.haha.
hari ni bw ipod tp batery low. sementara charge tuh dgr lagu siti dulu. kat laptop la. wireless plak laju gak la. maktab nih ok la jgak bab wireless nih..bleh buka fb..haha. utube je xleh..sobsob. seb bek aku dah donlod ribu2 lagu dah.kuikuikui..
ok. byknya merepek. tgk satu gmbr cun ye buat hilang pening kpla bca entry ni.

sweet x saye ngn dia? :P

p/s: mlm nih abes kursus nih..esok pagi ade camping.harap2 bju sempat kering nk bw sok.sobsob

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...