Sunday, November 18, 2012

Busy


Wah wah..cuti sekolah pon busy ke kak? Hahah...busy bro..busy jalan2...aku xtaw plak adik aku yg askar kurus tu nk balik...bila dia balik mmg best la berjalan2...dia bw blik.camera lg..mmg kami g jln2 photoshoot. Tp malang sekali...dia lg suka ambek gmbr scene.brbnding gmbr org...

So cuti jalan2 ni..jalan2 photoshoot n makan of coz...tpi semua gmbr2 ada dlm twitter n fb aku serta instagram.aku je...sng nk upload...^-^

Sila.like gmbr kt instagram sbb fb xleh tgk..twitter aku xpasti. Hehe...promote sket. ^-^

Sorry lama gila xlayan ko ye blog...tpi aku tetap cintakan anda...jgn risau..

Aku juga sibuk menjahit baju yang berjuta...beli kain byk2 pastu jenuh nk menjahit...

P/ss: sapa nk beli kain pasang sila checkout my fb later..will be upload kt blog jugak...next week. ^-^ bisnes sket2 time xdak bt pa cuti2 ni...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...