Wednesday, June 27, 2012

saja-saja

saja-saja aku nk jugak mengupdate.
walaupun xdak cerita.
biar ada plot kebosanan dalam blog aku.
bukti aku punya masa untuk diri sendiri.
bermalas-malasan.
bukan semata menghambakan diri pada kerja.
so not me~!
kerja tu wajib buat.
tapi lebih wajib jaga diri.
spya tak sakit luar dan dalam.
jasmani dan rohani.
juga emosi.
supaya kerja mudah nk disiapkan.

owh!
panjang dah merepek.
nk tempek gmbr sekeping je padahal.


tgk la puas2 gmbr aku.
tatap la smpai juling mata.
bagi yg merindu aku di sni.
haha.
ada ke??

btw.
today's post just to wish my fren yg dlm gmbr tu a happy n blast birthday.
we'll celebrating this day to the max. 
no more tears, dear.
i love u.

1 comment:

MaLa YuSoF said...

Thanks so much my fren! Luv u too... ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...