Wednesday, March 21, 2012

spm oh spm.


Hari ni result SPM kuar.
Walaupun aku bukan guru yang mengajar pelajar yg menduduki SPM last year.
tapi debaran tetap terasa.
Bukan apa.
Ingin aku tahu results macam mana.
So get prepare for next year.
Sebab aku ajar form 4 tahun ni.
n mungkin akan ajar Fizik Form 5 next year.
So kena la bimbing anak2 aku tu dari awal.
org tua2 cakap.
"melentur buluh biarlah dari rebungnya"
kalau form 4 dah tak minat Fizik macam mana aku nk bg results gempak next year Fizik kan..
so aku yg kena get well prepared.
students2 aku apa cerita?
harap mereka juga bersedia dari sekarang.



Result sekolah ni dah diumumkan.
100% lulus.
In details xtaw lagi.
Tapi mcam menggembirakan.
Alhamdulillah.
Mari sama2 kita usaha mendidik anak2 kita untuk lebih berjaya.
Proud to be a teacher!~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...