Sunday, January 8, 2012

diam-diam pun serabut.

fuh!!
walaupun xdak keja kalau tgknya...tapi rupanya banyak yang perlu difikirkan..
duit yg makin kering perkara utama..bila xdak keja..
kereta sapa nk bayar dik non oi...mati aku!

next. semua keja yang memerlukan aku berfikir xleh dilaksanakan sebab aku bukan dalam keadaan terdesak..kalau dulu time dekat2 nk exam la byk bnda nk menulis kat blog..skrg ni aku punya keja mengarang pun xdak idea nk buat..apatah lagi nk menulis kat blog terchenta ni..

next in list!
serabut bila teringat nak makan..keja xdak, so xleh makan banyak..orang 'single' kena jga badan woi..mak aku slalu bising..siap buat pesanan khas lagi suh jga badan lepas kawen n blablabla.
enaf la ckp pasal kegemukan melampau aku ni. serabut la haih. nk bt cmana dah dikurniakan bdan yang sihat kan..hehe..

kemudian. paling aku tak leh trima masalah datang. ok. mmg aku cari sndri masalah. fine. pikir la sndri macam mana nk selesaikan syaza. xdak orang lagi dah nk bergantung harap. this is ur life. so do it yourself. for ur own happiness in future.
*nk buat bisnes la. bagi kaya raya hidup mewah. ada masalah ja bleh g melarikan diri bercuti tempat best2 n jauh dari sni.peace yaw~*

ok. kesimpulannya, jgn igt aku dok sorang2 kat umah senyap2 rilek2 ya. walaupun aku single aku punya masalah jugak. plus lagi susah sbb xde tempat berkongsi. malas nk bercerita kat mak. dia pon serabut ngn keja..al-maklumla baru buka skolah. so, be tough syaza!
adios!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...