Wednesday, December 28, 2011

senyum atau bersedih...

aku tak pasti apa yg aku rasa sekarang..
tipu kalau aku cakap aku xhappy dengan keadaan sekarang..
tapi aku tak mampu untuk terus tersenyum...
kerana aku tahu ada insan yang menangis..
maafkan aku..
bukan pintaku jadi begini..
ya. mungkin ini jalan yang aku pilih..
tapi bukan niatku untuk melukaimu...
aku berusaha menjauh..
namun aku xmampu..
makin hari makin dekat..
tidak pernah terlintas di hatiku untuk buat begini..
bergembira di atas kesedihan orang lain..
aku bukan sekejam itu...
tapi mungkin ini dugaan buat kita..
mungkin ada hikmahnya..
aku sendiri tidak mampu tersenyum walau gembira..
maafkan aku kerana membuatmu berduka...
semoga kau akan bergembira di hari esok...
itu doaku..tulus buatmu...

2 comments:

ziha said...

la tahzan syaza, :)

shezz said...

Thanx..im trying my best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...